En sista fix

Så går tankarna för den obotliga romantikern en lördagsnatt.
En tyst knackning på min ytterdörr, en Tea som tassar upp för att öppna. Kisar mot hans skepnad i trapphuset och blir upptryckt mot väggen. Krävande, hungrigt och med all saknad kysser han mig. Vi andas tungt och han flämtar fram
 -Det är inte samma sak utan dig.
Sträva ivriga händer, kalla från nattluften innanför mitt linne. I surrender och för ännu en sista gång rusar min puls i väg innan vi somnar. Bara en sista gång?

Kommentarer
Postat av: S

Du skriver såå bra!

2009-01-18 @ 11:15:05
Postat av: Sonny

Rent litterärt porr! :)

2009-01-18 @ 11:25:36
URL: http://thehustler.blogg.se/
Postat av: Majki

Instämmer med S och S. ...kort, koncist och mkt, mkt Hot(t) Stuff.

Lite välskriven erotik med en nypa saknad på rad fem som genast tvingar läsaren till igenkännandebetingat engagemang.

2009-01-20 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0