Mening

Så livet går på autopilot.
Jag ser inga färger, känner ingen hunger. Höstens dofter av förmultna äpplen och blöta löv går mig förbi.
Det är som om att jag inte tömmer lungorna på luft, andetagen är inte kompletta och mina fingrar avger inga spiralformade avtryck.

Tror du att det är för att jag saknar dig?
För att du fattas mig?

Jag hade själv hoppats att det vore så. Att det var förlusten som fick mig att sörja, att jag kunde vara så ego i mina känslor för dig, att min egen saknad drev mig framåt. Vidare.
Men det är en minimal detalj i ditt liv, det är att något i din vardag känns meningslöst som gör mitt hjärta ledset,

Det finns inget jag inte skulle offra för att få det annorlunda.
För att få fylla ditt liv med mening.

Kommentarer
Postat av: the Cobra

Önskar också mer ego åt dig.

Du är viktigast i ditt liv!

2009-10-10 @ 13:59:42
URL: http://theliarandthecobra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0