Rosa Silke

Jag trippar på tå genom hallkorridoren.
I slutet är rummet, i slutet finns flackande lågan från ett pärongrönt doftljus, i slutet ligger en hjälte och undrar säkert vart jag tog vägen.
I slutet väntar du.
Mina bleka fingrar kramar dörrposten, och jag tittar in.
Mitt nattlinne ligger som ett tunt, tunt lager mot mina revben, bröstvårtorna hintas under ceriserosa silke och spetsen ligger perfekt utmed linningen.

Mitt hår är yvigt och jag kikar försiktigt på dig, som med en girig hand fattar tag om min midja. Jag känner mig skör. Jag känner mig fantastisk.
Du tittar på mig som ett vackert inslaget paket med önskat innehåll.

Dina läppar hittar mina. men vandrar snabbt vidare till halsen, till min puls och du drunknar i mig genom att trycka dig så nära det går.
Du kysser mig som med läppar av kronblad, drar ner urringningen och fångar mina bröst, tar ett stadigt tag om min midja, lyfter sakta negligen och kysser insidan av mina lår.
Jag har alltid undat var kärlekesnovellerna menar med att få kläderna avskalade. Jag lärde mig det i natt.

Du är frustrerad, när jag naken grenslat dig utbrister du varför det inte går att komma närmre.
- Jag är i dig, men du känns ändå alldeles för långt borta.
Du mumlar mot min nacke, jag lutar huvudet bakåt och ser på din gyllene hud.
Trycker läpparna mot din tinnig och viskar att jag är här, jag är här.

Jag vet inte vad det är som frustrerar dig inatt, min vackra, men när du börjar ge utlopp för det du bär inom dig så slänger du ner mig på rygg, håller ett stadigt tag i mig och låser dina, nu svarta ögon, i mina. Din käke är låst, mitt ben har du slängt över axeln, du ser ut som om du hatar mig.
Jag sträcker en kall hand mot din panna, (har du tänkt på att mina händer alltid är kalla?) En ådra har fyllts med blod och pulserar under din hud, jag smeker dig där och viskar att jag älskar den.
Ådran i din panna.

Vad gör du med mig?
Hur gör du det?
När du, efter att vi knullat färdigt, blir till en pojke i min famn, kysser jag dina skuldror tills du somnar




Kommentarer
Postat av: Hondjur

Du är helt jävla fantastisk. Så du vet om det! Och jag kan inte få sagt det tillräckligt många gånger!

2009-10-17 @ 23:21:43
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0